MATINS. QUÈ ESTÀ PASSANT?

DIJOUS – 27 ABRIL
Acompanya i genera conversa Convidats i convidades
9.10-9.40 Les Tres Bessones Bullying: en fem un gra massa.
9.45-10.15 Marc Martínez Si fos tan greu algú hi faria alguna cosa…
10.20-10.50 Albert Om De nens, nenes i adolescents n’hi ha de tres tipus: vulnerables, fatxendes o covards
PAUSA
11.10-11.40 Roger De Gràcia Els assetjats o són diferents o vénen de famílies problemàtiques. Són més dèbils.
11.45-12.15 Clara Segura Si et peguen, torna-t’hi!
12.20-12.50 Lídia Heredia Se’n parla massa i ens n’estem atipant…

 

DIVENDRES – 28 ABRIL
Acompanya i genera conversa Convidats i convidades
9.10-9.40 Els Òscars:
Òscar Andreu i Òscar Dalmau
Això ha passat tota la vida!
9.45-10.15 Candela Antón i
Marcos Franz
Els nens i les nenes són més cruels i els adolescents més insegurs.
10.20-10.50 Bel Olid Per què no fan res els mestres?
PAUSA
11.10-11.40 Queco Novell Als assetjadors que els castiguin. No mereixen que els ajudem!
11.45-12.15 Andreu Buenafuente És culpa dels que miren i no fan res.
12.20-12.50 Lolita Bosch i
Maria Teixidor
Trenquem mites i parlem-ne clar.

 

TARDES: COM HO ATUREM?

DIJOUS – 27 ABRIL
Modera Temes de les taules
4.05-4.45 Anna Guitart Projectes d’intervenció a les aules.
4.50-5.40 Elisenda Camps Els mestres i les escoles: què hi poden fer?
5.45-6.15 Natza Farré Educació emocional i educació social: els aprenentatges pendents.
6.20-7 Jordi Basté Educació emocional i educació social: els aprenentatges pendents.

 

DIVENDRES – 28 ABRIL
Modera Temes de les taules
4.05-4.45 Joan Maria Pou Psicologia i pedagogia: recomanacions.
4.50-5.40 Empar Moliner Famílies i escoles. Vasos comunicants.
5.45-6.15 Sílvia Coppulo La llei: què fa? Què podria fer?
6.20-7 Lolita Bosch i
Maria Teixidor
Conclusions i manifest final.